خانواده برتر

متن مرتبط با «شکری» در سایت خانواده برتر نوشته شده است

ازدواج با دختر لب شکری

  • نیلوبلاگ

    سلام من دختری هستم با چهرهی معمولی منتهی در بچگی لب شکری داشتم، چندین بار عمل زیبایی انجام دادم ولی به دلیل اینکه اولین جراحیم که مهمترینش بود با خطای پزشکی مواجه شد جای لب شکری که دارم هیچ وقت کامل خوب نخواهد شد.xa0 من الآن ۲۷ سالمه، ورزشکارم فوق لیسانس دارم سر کار میرم و تا الآن سعی کردم حیا و نجابت داشته باشم و پاکی خودم را حفظ کنم و خواستگار زیاد داشتم و افراد زیادی به من معرفی شدند منتها افراد زیادی به خاطر همین عارضه خواستگاری رو به هم زدند واقعاً دلم شکسته ...xa0 ادامه مطلب...

    ادامه مطلب
  • جواب منفی گرفتم چون برادرم لب شکری هستند

  • نیلوبلاگ

    سلام من یک دختر آشنا شدم ، با یه واسطه با خانوادشون مطرح شد، تحقیق کردن و ...xa0 . گفتن از نظر ما مشکلی نیست میتونین بیایین خواستگاری ... اون جا حرف زدیم... قرار شد که چند هفته با دختر خانم صحبت کنم... خانواده ها هم با هم روی مسائل دیگه توافق کنن... روز بعد از خواستگاری زنگ زدن گفتتن جواب ما منفیه... شب اینقدر خوب صبح این جوری ... ! چند وقت ناراحت بودم و میخوا...

    ادامه مطلب